Węzły. O improwizacji jako ćwiczeniu wspólnotowości... rozmawiają Sara Piotrowska, Iza Szostak, Maciej Szczęśniak, Tomasz Węgorzewski i Arkadiusz Półtorak
Main Article Content
Abstrakt
W rozmowie z Arkadiuszem Półtorakiem rezydenci dziewiątej edycji Wydziału Sztuki w Mieście -Tomasz Węgorzewski, Iza Szostak, Sara Piotrowska i Maciej Szczęśniak - dyskutują o poznawczym potencjale praktyk artystycznych opartych na improwizacji.
Article Details
Jak cytować
Półtorak, A., Węgorzewski, T., Szostak, I., Piotrowska, S., & Szczęśniak , M. . (2022). Węzły. O improwizacji jako ćwiczeniu wspólnotowości. rozmawiają Sara Piotrowska, Iza Szostak, Maciej Szczęśniak, Tomasz Węgorzewski i Arkadiusz Półtorak. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia De Arte Et Educatione, 15(335), 29–42. https://doi.org/10.24917/20813325.15.3
Dział
Artykuły
Czasopismo wydawane jest na licencji creative Commons ( Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0)
Warunki licencji:
Wydawca „Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica” jest upoważniony do korzystania oraz do rozpowszechniana wszystkich opublikowanych w czasopiśmie materiałów na podstawie umowy licencji niewyłącznej nieograniczonej w czasie - zawartej uprzednio na czas nieoznaczony każdorazowo z autorem/ką konkretnego utworu na określonych w tamtejszej umowie polach eksploatacji.
POLITYKA OTWARTEGO DOSTĘPU
„Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica” to czasopismo o otwartym dostępie, a cała jego zawartość jest dostępna bezpłatnie dla użytkowników i instytucji na zasadach Creative Commons Attribution CC-BY 4.0. (uznanie autorstwa). Użytkownicy/ki mogą czytać, pobierać, wykonywać kopie, rozpowszechniać, drukować, wyszukiwać lub linkować do pełnych tekstów artykułów w tym czasopiśmie bez uprzedniej zgody wydawcy lub autora/ki pod warunkiem podania źródła dostępu i autorstwa danej publikacji. Jest to zgodne z definicją otwartego dostępu BOAI (http://www.soros.org/openaccess).